Friday 30 November 2012

:: Rest post ::

Assalamualaikum and good nyte people. ahaaa.. I have try to sleep but after finishing my laundry and sidai2 , a disaster come. I cannot sleep!

So, I put on a mask on my face. Aloe Vera u knowww. ( to heal scar2 yg ade kat muke ni la. I try. hehe ). Best jugak rupenye mask SkinLite yg ade jual kat kedai Sasa tu. Buy 4 for RM10. rembat bersama si housie , Alia. haha


tak sabar nak balik Pahang. coz dah lama tak balik. Birthday Sultan Selangor , I have to get out from dis state for a while and bermaharajalela kat Pahang. cuti. hihi. 





Sekejap je rupenye masa ni. Bizi survey2 mane yg patut , discuss and so on. I'm not a perfectionist but I want to make it simple as I could BUT it will really looks sweet. Yg penting after tu. Preparation itu penting. Doakan saje yg baik2. =)


Need to sleep coz petang tadi da penat bershopping bersama Alia. Happy weekend and nyte. As-salam.

No comments:

Post a Comment